Моніторинг діяльності вчителя

Показники
Критерії оцінювання
Оцінка діяльності
Неперервна освіта вчителя
  • знання нормативних документів;
  • самоосвіта;
  • творчий підхід до вибору методів навчання.

Професійна компетентність учителя
  • професійно-фахова компетентність;
  • творчий потенціал;
  • результати атестації;
  • логічна послідовність та наступність викладання;
  • розробки уроків.

Створення освітнього середовища
  • уміння змоделювати активну діяльність учнів на уроці;
  • уміння організувати позакласну роботу;
  • організація та проведення предметних тижнів;
  • організація участі учнів в інтелектуальних конкурсах різного рівня.

Рівень навчальних  досягнень учнів з предмета
  • моніторинг навчальних досягнень учнів;
  • середній бал у класах, в яких викладає вчитель;
  • аналіз результатів контрольних робіт;
  • результативність участі учнів в олімпіадах, конкурсах різного рівня, участь у МАН.

Оформлення документації
  • складання поурочного плану;
  • ведення класного журналу;
  • виконання навчальної програми

Підтримка життєдіяльності школи
  • виконавська дисципліна вчителя;
  • робота з батьками;
  • громадські доручення.

Інноваційна та пошукова робота
  • участь у розробці методики технологій навчально-виховного процесу;
  • участь у конференціях, семінарах тощо;
  • участь у професійних конкурсах;
  • методична робота в школі, районі. місті;
  • наявність друкованих робіт;
  • впровадження ІКТ у навчально-виховний процес;
  • впровадження інноваційних технологій навчання.

Психологічний клімат у педагогічному колективі
  • взаємини в колективі;
  • психологічний портрет учителя;
  • вплив учителя на позитивний мікроклімат у колективі.
  • скарги батьків, конфліктні  ситуації з учнями, батьками, колегами

Немає коментарів:

Дописати коментар