Моніторинг
діяльності вчителя
Показники
|
Критерії оцінювання
|
Оцінка діяльності
|
Неперервна освіта вчителя
|
- знання
нормативних документів;
- самоосвіта;
- творчий
підхід до вибору методів навчання.
|
|
Професійна компетентність учителя
|
- професійно-фахова
компетентність;
- творчий
потенціал;
- результати
атестації;
- логічна
послідовність та наступність викладання;
- розробки
уроків.
|
|
Створення освітнього середовища
|
- уміння
змоделювати активну діяльність учнів на уроці;
- уміння
організувати позакласну роботу;
- організація
та проведення предметних тижнів;
- організація
участі учнів в інтелектуальних конкурсах різного рівня.
|
|
Рівень навчальних досягнень учнів
з предмета
|
- моніторинг
навчальних досягнень учнів;
- середній
бал у класах, в яких викладає вчитель;
- аналіз
результатів контрольних робіт;
- результативність
участі учнів в олімпіадах, конкурсах різного рівня, участь у МАН.
|
|
Оформлення документації
|
- складання
поурочного плану;
- ведення
класного журналу;
- виконання
навчальної програми
|
|
Підтримка життєдіяльності школи
|
- виконавська
дисципліна вчителя;
- робота
з батьками;
- громадські
доручення.
|
|
Інноваційна та пошукова робота
|
- участь
у розробці методики технологій навчально-виховного процесу;
- участь
у конференціях, семінарах тощо;
- участь у професійних конкурсах;
- методична робота в школі, районі. місті;
- наявність друкованих робіт;
- впровадження ІКТ у навчально-виховний
процес;
- впровадження інноваційних технологій
навчання.
|
|
Психологічний клімат у педагогічному колективі
|
- взаємини
в колективі;
- психологічний
портрет учителя;
- вплив
учителя на позитивний мікроклімат у колективі.
- скарги
батьків, конфліктні ситуації з
учнями, батьками, колегами
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар